fredag 26. desember 2008

Smil til fotografen


Akkurat nå sitter jeg på Kongegata og skal fotografere gutta i Slit. Daniel er ikke her av en eller annen grunn, så jeg får nøye meg med Glenn, James og Erlend.
Jeg syntes dette her er så gøy : D
Å få fotografere Slit-gutta er noe av det beste jeg vet, fordi de er så lette å ta bilder av og fantasien min kommer raskere frem enn om det skulle være noe annet. Dessuten så er jeg i det kreative hjørnet idag.
Også er de så snille og slipper meg inn sånn at jeg får trent litt. Jeg håper bare at jeg ikke er i veien, for jeg er nødt til å vimse rundt i hele studioet for å finne vinkler og beste lyssetting for bildene.
Ooh, jeg føler meg proff ^^,

Fikk også vite idag at utplasseringsjobben min på Tønsbergblad er i boks, så nå må jeg virkelig trene meg opp for å gjøre ett godt inntrykk i Februar.
: D

I morgen skal jeg være med Ole. Kjempe hyggelig at han sender melding og lurer på om jeg vil finne på noe. Så nå har jeg enda mer å se frem til.
Jeg skal også få den etterlengtede bursdagsgaven min fra Juli-Jane i dag, pluss julegave ^^,
Håper bare at hun liker min julegave til henne fra meg; je har laga'n sjæl shø.

Herregud, disse gutta tar seg godt på bildene. Fotogene faenskaper : P
Hadde vært kult om jeg fikk til å ordne sånn coverblad til EP'n deres med bilder fra studioet og kanskje muligens andre bilder fra andre ganger. Jeg sa at jeg mekker det lett, men det er jo opp til dem om de vil bruke det.

Tilbake til "jobb". Vil ikke kaste bort tiden deres mer enn nødvendig <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar